Dobývání divokého západu - Pekáčův běh 2017

Dobývání divokého západu: Při hře se krásná příroda v okolí tábora změní na úrodnou prérii plnou hrdých Apačů, Komančů a Siouxů vedle nichž budou hordy banditů trestány spravedlivým OldShatterhandem a jeho přáteli.

Jak to bylo tenkrát na západě doopravdy? Kalifornská zlatá horečka, indiánské války, Ponny express, stavba Transkontinentální železnice, to vše na nás čeká v prvním týdnu letošního „Pekáčova běhu“. Zúčastníme se rýžování zlata, lovu bizonů, navštívíme indiány a budeme svědky i nějaké té přestřelky. Našimi průvodci budou Bufallo Bill, Sedící býk (Tatanka Yotanka), Calamity Jane, Wild Bill Hickok, James Bridger.

Takže dámy a pánové, sedlejme a vzhůru do Kalifornie …

Celé vedení, které se staralo o děti na Pekáčovým běhu :-)

21.7.2017 13. den - Poslední den - Olympiáda

Zakončení prvního běhu olympiádou.

20.7.2017 12. den - Taková ta turistika II

Běh se pomalu blíží ke konci. Výlet do Jindřichova Hradce (druhá skupina), koupání, hraní her, příprava na olympiádu a diskotéka, to vše bylo náplní dnešního dne.

19.7.2017 11. den - Taková ta turistika

Jedenáctý den se byly některé oddíly podívat do Jindřichova Hradce úzkokolejkou a ostatní si hrály na táboře. Při dešti jsme se koukali na film a na závěr dne se hrála vybíjená.

18.7.2017 10. den - výlet za dobrodružstvím

Slaňování a koupání v lomu Antonka pod odborným dohledem horolezce. Trénování a soutěž Kalich má talent.

17.7.2017 9. den - akční den

Devátý den byl v rytmu pohybu. Hráli jsme hry v lese, jezdili na loďkách a zakončili jsme den pořádnou vybíjenou.

16.7.2017 8. den - druhá půlka běhu

Dnes jsme si hráli v písku, skákali do vody, hráli hry, tvořili a večer jsme to završili diskotékou.

15.7.2017 7. den - druhá půlka běhu

Generální úklid, chmurné počasí a první polovina tábora je úspěšně za námi.

14.7.2017 6. den - Tohle je konec!

Generál Custer okusil drtivou porážku u Little Bighorn i na Kalichu. Na konci dne se jeho duch zjevil v lesích nad Kalichem (stezka odvahy)

13.7.2017 5. den - Hledání ztraceného pokladu

Mladí dobrodruzi hledali v lese cestu k pokladu, která je dovedla k velké medvědici. Na závěr jsme hráli hry a nejmenší měli noční hru

13.7.2017 5. den - Oddílové fotky a fotky zlatokopeckých družin

12.7.2017 4. den - Lovení a bavení

Dnes, bledá tvář úspěšně přešla nebezpečné indiánské území za pomoci lstivého napodobení indiánského kmene.

11.7.2017 3. den - Lovení a bavení

Po úspěšném lovu bizonů se konečně zlatokopové nasytili a nabrali síly, aby mohli na výlet do přilehlého městečka. Večer vypukla mohutná oslava v rytmu hudby a tance. Dobrou noc!

10.7.2017 2. den - Vypukla zlatá horečka

Dnešní den v Kalifornském městečku začal chladně avšak po řádné rozcvičce a vydatné snídani se na nás usmálo sluníčko, díky kterému mohl začít výcvik mladých zlatokopů. Hned jsme uviděli zlatou horečku v očích všech našich svěřenců. V odpoledních hodinách po odpočinku jsme skočili do vody a hráli míčové hry. Závěrem dne byla uskutečněná aukce zlatonosných území.

9.7.2017 1. den - Konečně začaly prázdniny na Kalichu

Máme radost z velkého počtu dětí, které k nám dnes zavítaly. Po příjezdu byly děti zařazeny do oddílů, kde se seznámily se svými novými kamarády a s novým prostředím. Po procházce táborem všem chutnala večeře, po které následoval první nástup a úvod do táborové hry. Dobývání divokého západu přiblížila všem úvodní scénka. Před spaním si ještě děti stačily zasportovat a pobýt na čerstvém vzduchu. Doufáme, že první noc na táboře budou mít hezké sny :-).